Nagrodzeni kursanci - przyznane prezenty


W tym miejscu prezentujemy listę nazwisk wylosowanych w organizowanej przez nas stałej grze „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych zwycięzców gorąco zapraszamy na przyszłomiesięczne Inspirujące Konferencje Team Building przygotowane w Mikorzynie.
Na bonusowy wyjazd integracyjny zapraszamy następujących słuchaczy z wymienionych obok programów:
  • Gerard Kołodziejski, Notariusz, Skrzyszów, wykład z planowania kariery
  • Błażej Gołabek, Inżynier budowy mostów, Klukowo, moduł coachingowy z etykiety biznesowej
  • Sylwia Lewandowska, Dyrektor ds. Kadr i Płac, Mierzęcice, panel dyskusyjny z inspirowania i angażowania ludzi
  • Beatrycze Słodkowska, Rysownik litograficzny, Mała Wieś, szkolenie z planowania kariery
  • Zenon Bagiński, Prokurator, Drawsko, szkolenie z obsługi aplikacji internetowych

    Poniżsi uczestnicy wygrali nagrodę główną: Pensjonat w Karpaczu- Weekend dla dwojga:
  • Irmina Białecka, Starszy Handlowiec Do Spraw Rynku Zagranicznego, Ujazd, trening z gospodarowania środkami trwałymi
  • Ofelia Żmuda, Kontroler produkcji, Brzeszcze, szkolenie z planowania czasu
  • Hipolit Kuzara, Meteorolog, Tomaszów Lubelski, kurs dofinansowany z komunikacji niewerbalnej

    Specjalny sobotni jednodniowy wyjazd „Lot Szybowcem” wygrali:
  • Romuald Krzyż, Alpinista przemysłowy, Rzeszów, moduł coachingowy z budowania potencjału samodoskonalenia się
  • Mariola Wawrzyniak, Specjalista do spraw Ładu Korporacyjnego, Marklowice, trening z proaktywności
  • Greta Kajzer, Urbanista, Wąsosz, moduł coachingowy z planowania czasu
  • Gracjan Augustynowicz, Reżyser filmowy, Joniec, trening z efektywnego kierowania strumienem zadań

    Wśród poniższych kursantów rozlosowaliśmy drobny prezent: toster i Dźwiękowy lokalizator kluczy
  • Patrycja Drobczyńska, Starszy Handlowiec ds. Księgarń, Krynica Morska, panel dyskusyjny z zastosowania środków komunikacji elektronicznej
  • Cecylia Żalińska, Inżynier odlewnik, Trzebiel, program e-learning z uczestnictwa w rozmowach oceniających
    Poniżej zamieszczamy bazę osób wylosowanych w prowadzonej przez nasz zespół doradców cyklicznej promocji „Bezpłatne Wyjazdowe Szkolenie Team Building” – tych szczęśliwców bardzo zapraszamy na specjalne Certyfikowane Warsztaty Team Building w Jarocinie.
    Na organizowany już niedługo wyjazd integracyjny zapraszamy poniższych abiturientów z wymienionych obok projektów:
  • Seweryn Milewski, Monter wiertni, Przemyśl, szkolenie z metod twórczego myślenia
  • Oliwier Henel, Stylista , Mrocza, panel moderowany z budowania relacji ze współpracownikami
  • Brygida Olszowska, Asystent Do Spraw do spraw Magazynowania, Wolanów, panel dyskusyjny z prowadzenia trudnych rozmów
  • Marika Dudas, Kapitan statku morskiego , Jasło, program e-learning z obsługi klienta wewnętrznego
  • Arnold Bubalik, Notariusz, Zgierz, szkolenie z efektywności osobistej

    Poniżsi klienci wylosowali nagrodę główną: Rzym z Przelotem i Hotelem 4*:
  • Zyta Działach, Starszy Handlowiec , Radziejów, panel dyskusyjny z pracy doradczej z odbiorcami
  • Marlena Kownacka, Audiolog, Okonek, panel dyskusyjny z prowadzenia prezentacji
  • Alfons Mączyński, Inspektor ochrony rybołówstwa, Chełm Śląski, warsztat otwarty z podstaw współpracy z pracownikami z latynoskich stref kulturowych

    Specjalny weekendowy event „slizg na kole wodnym” otrzymują od nas:
  • Bogumił Dolibog, Kierownik produkcji filmowej i telewizyjnej , Bytoń, wykład z efektywnych rozmów telefonicznych
  • Sabina Lewandowska, Młodszy Wicedyrektor ds. Badań i Rozwoju, Gryfice, program e-learning z zarządzania małym zespołem
  • Zuzanna Bidomska, Krytyk artystyczny, Brzesko, panel moderowany z wypalenia zawodowego
  • Piotr Imieliński, Inżynier automatyki i robotyki , Kotla, program e-learning z komunikacji międzykulturowej

    Wśród następujących pracowników biorących udział w naszych treningach rozlosowaliśmy nagrody rzeczowe: smartfon i kamienne kostki do drinków
  • Hanna Oborska, Starszy Sprzedaca Do Spraw Klientów Inywidualnych, Tokarnia, moduł coachingowy z profesjonalnej obsługi trudnego klienta
  • Bernadetta Pardecka, Treser psów , Chybie, warsztat otwarty z efektywnego kierowania strumienem zadań

    23.12.2016. 00:11